Adaugă la lista de Dorințe
[foto] imagini de lămpi vândute sunt luate în natură.Din cauza diferitelor echipamente fotografice, tehnologie, unghiul, lumina și calculator ecran, unele diferențe de culoare pot fi cauzate în imagini.Vă rugăm să cumpere cu atenție dacă nu poți accepta diferenta de culoare de problemă.Vă rugăm să înțelegeți că o astfel de tranzacție litigiile nu pot fi folosite ca motiv pentru returnarea bunurilor [livrare]
Cumpărătorul va livra produsele în termen de 48 de ore de la plată situații Speciale (sarbatori legale / personalizat / fierbinte de vânzare a produselor din stoc, etc.) poate duce la livrare întârziată prin Urmare, vă rugăm să ceară cumpărătorului să consulte asistent magazin de fabrica noastră înainte de a lua fotografii, astfel încât să nu întârzie dumneavoastră de decorare perioadă.multumesc [înlocuirea bunurilor deteriorate]
Deși ambalajul produselor noastre este foarte puternică, există anumite riscuri din cauza la livrarea către un terț pentru distanțe lungi de transport și distribuție.Este inevitabil pentru a stoarce lămpi, mai ales abajur din sticlă produse.Dacă găsiți că abajur sau accesorii sunt deteriorate în momentul primirii mărfurilor, vă rugăm să ne contactați imediat și de a oferi fotografii de deteriorat accesorii, si va vom trimite bune accesorii de express. (vă rugăm să nu refuză să semneze)
Ne va fi responsabil pentru serviciile si produsele noastre.Noi vă va oferi un răspuns satisfăcător pentru orice rezonabil problema.Dacă există o problemă, suntem dispuși să-l rezolve.
Toate problemele, dacă fiecare alte mai calm, sincer și tolerant, să încerce să transpună gândire, cred că orice problemă va fi rezolvată. [transport de marfă descriere]
Cumpărătorul poate alege două metode de plată: plata în avans sau retragere A: plata în Avans înseamnă că după ce cumpărătorul și vânzătorul au determinat poștale, cumpărătorul va plăti prima poștale la fabrica, iar fabrica va colecta și de a plăti pentru compania expres.B: retragerea înseamnă că cumpărătorul va plăti direct la compania expres atunci când bunurile sunt livrate [metoda de plată]
强烈推荐支付宝交易.安全 放心.无法使用支付宝的用户可联系本厂银行汇款。 【运输说明】
În general, există două modalități de livrare: logistică și curierat expres
O: avantajul de logistica este că transportul este ieftin, dar dezavantajul este că timpul este un pic mai lent și trebuie să te duci la curtea de marfă pentru a ridica bunurile tine; După logistica mărfurilor ajunge, acestea vor fi notificate prin telefon.Vă rugăm să solicite de la cumpărător pentru pick-up-adresa și numărul de telefon, și apoi să ia destinatarului carte de IDENTITATE pentru a ridica bunurile.
B: avantajele de livrare expres sunt rapid de transport și door-to-door de livrare, în timp ce dezavantajele sunt că marfă este relativ scump.Prin urmare, în cazul în care livrarea nu este urgent, este recomandată în general pentru a trimite logistică.În principiu, livrare expres, vor fi livrate la ușa (de exemplu, în domeniul de aplicare de livrare) [timpul de transport]
Așa-numitul timp de transport de mai jos se referă doar la obicei ora de sosire în condiții normale după transportul nostru.Cu toate acestea, din cauza unui număr foarte mic de accidente imprevizibile, ocazional pot apărea întârzieri.În acest caz, noi promitem să coopereze pe deplin cu ancheta, follow-up și îndemnând, dar nu putem garanta pe deplin, și cumpărătorul nu poate lua acest drept bază pentru rău de comentarii și reclamații.
Express de livrare: în general, în termen de 5 zile, în orașele de mai sus la nivel de județ; 5-7 zile în zone îndepărtate sau sate( câteva zone Foarte posibil să nu mai vorbim de livrare la domiciliu)
Logistica: Central / provincii din sud: directe în regiune timp de 1-3 zile; 5 zile în zona de tranzit;
Nord / Vest Provincii: 5-7 zile în zona directă; Este nevoie de 7-10 zile pentru zona de tranzit.
Dacă nu ați primit bunurile mai mult de 8 zile de la livrare, vă rugăm să ne contactați în timp util pentru anchetă și follow-up 【售后服务】
Angajamentul nostru: garanție de doi ani.De la data cumpărării, dacă produsul are defecțiuni electrice în condiții normale de utilizare, se poate obține o garanție de trei ani de serviciu (cu excepția pentru sursa de lumină), și de garanție de aplicare este limitată la repararea sau înlocuirea pieselor defecte
Service în garanție nu este disponibilă în următoarele situații: A. daune cauzate de utilizarea necorespunzătoare și instalarea sursei de alimentare; B. daunele cauzate de utilizarea incorectă sau necorespunzătoare reparație sau modificare.C.prejudiciul cauzat prin incorect sau neglijent utilizarea necorespunzătoare accesorii.D.daune cauzate de alte accidente [lampa de instalare]