Adaugă la lista de Dorințe
După (retur) se indica a Primi bunuri au probleme de calitate sau de păr greșit bunuri, vă rugăm să furnizați o explicație clară, după confirmarea de servicii pentru clienți, oferind post-vânzare, taxele de Curierat vor fi suportate de către compania noastră, și, prin urmare, să-și ceară scuze pentru neplăcerile create.Dintre următoarele nu face parte problemele de calitate a următoarelor condiții nu se bucură noastre garantie 1: miros probleme (unele materiale prin prelucrare specială, general după spălare poate elimina) 1: acest produs avem rafturi sau întrerupt. 2: diferența de culoare problema (ca urmare a afișa diferite, individuale, de culoare diferite) 2: vânzător artificiale daune, de vânzare a mărfurilor, pentru a doua oară. 3: firul nu l-am curățat (la urma urmei, este producerea de en-gros, nu magazin de îmbrăcăminte, sper înțelegere) 3: nu există nici un contact client service a confirmat că produsele returnate fără autorizație, nu trebuie să se ocupe (fără întoarcere că a pierdut lucru care nu ne asumăm responsabilitatea. 4: lumina de culoare tesatura micro murdare (procesul de producție și vânzările de transport poate lua, se poate spăla, nu afectează efectul) 4: dincolo de data de retur nu este rambursabil (în conformitate cu ordinul de livrare în termen de 7 zile de la primirea) 5: gradul de tesatura de calitate sau transparent (nu fix standard nu poate fi măsurată, vă rog, în natură prevalează, sper înțelegere 6: haine dimensiunea și descrierea produsului avea decalaj (acolo este o buna dimensiuni decalaj este apartin limite normale, inevitabile) general de eroare de 3-4 cm aparține intervalului normal vă Rugăm să citiți cu atenție conținutul de mai sus, în caz de litigiu conținutul de mai sus vor servi ca bază