Adaugă la lista de Dorințe
4X4 4WD Osie Decuplați Arborele Planetar Deconectați de Conversie Pentru 94-02 Dodge Ram 1500 2500 3500
Aplicație: Pentru 1994-2001 Dodge Ram 1500 de Preluare 4WD.Pentru 1994-2002 Dodge Ram 2500 de Preluare 4WD.Pentru 1994-2002 Dodge Ram 3500 de Preluare 4WD.Pentru Manual sau Electric Transfer de Cazuri.
Vehicul diagrame de compatibilitate sunt NUMAI pentru REFERINȚĂ.Verificați tipul și dimensiunea de produs pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră.Pentru a se ESCHIVA #400
Speci ficarea: 100% de asigurare a calității testat, mai receptiv, mai puțin costisitoare, mai ușor de instalat.Înlocuiți eșecul predispuse OEM vid și electrice fata osiei sistemele de logodna.Funcționează ca centre cu full control din interiorul cabinei, fără oprire.Reduce diferențialul față uzură și la dreapta osie rupere.După angajarea în caz de transfer, un inch unul trage de cablu se conectează dreptul punții din față a arborelui intermediar folosind shift guler și furculiță, și 4-wheel-drive este angajat.Pur și simplu inversa procedura pentru a decupla 4-wheel-drive.Atunci când puntea față este blocată, puteți dezactiva partea pasagerului, în scopul de a face se transformă, fără wheel hop.
Material si Culoare: Material: realizate din Metal de înaltă calitate & Aluminiu si Cauciuc.Culoare: ca imagine.
Pachetul Inclus: 1 x Grele Cablu; 1x Carcasa din Aluminiu; 1x Set de Cabluri Sistem de Parte. (100% Brand Nou, Nu A Folosit Niciodată Sau Instalat)
Cum pentru a Instala:
PRE-INSTRUCTIUNI DE INSTALARE
Aceste instrucțiuni au fost proiectate pentru nealterată de vehicule.Înainte de a începe, verificați pentru orice variante.Fiecare vehicul poate dicta propriul control muntele și cablu de rutare.Prin urmare, va trebui să studieze imaginile și de a folosi bună judecată sau să caute ajutor profesionist.Ridicare kituri pot guverna cât și în cazul în care cablul este dirijat.Întotdeauna țineți cablul departe de căldură (de evacuare) și dur sau margini ascuțite.Dacă sunteți preocupat de jos prin cablu daune sau abraziune, vă recomandăm o lungime de tăiere (aproximativ 3 metri) de 5/8" ID plastic sau cauciuc furtun (de gradina sau de încălzire) să fi alunecat de-a lungul cablului înainte de asamblare.Înainte de foraj, verificați pentru orice cabluri electrice, furtune, etc.
INSTRUCȚIUNI DE OPERARE
Angajament : Relaxați-vă clapetei de accelerație - nu de accelerare sau decelerare.Schimbare a cutiei de transfer dorită modul 4x4.Apăsați butonul și trageți cablul în plin angajate poziție. (Lumina on-off de accelerație în timp ce trageți de pe mâner vă va ajuta alinia unelte pentru buna implicare.) Eliberați butonul.
Dezangajarea : Locul cutiei de transfer în modul 2WD.Apăsați butonul, împingeți cablul în complet decuplată de poziție și eliberați butonul.Dacă în mișcare, lumină pe-off clapetei de acțiune va ajuta să se relaxeze unității de tren.Dezangajarea poate fi mai ușor cu unele modele dacă vehiculul este oprit și pus în marșarier pentru câțiva centimetri în timp ce împingeți cablul în.
Note:
1. 2WD Lo-gama-Loc transferul cazul în tracțiune integrală 4WD Lo gama, dar nu se angajeze 4x4 osie deconectați sistemul.Avertisment: nu se aplică un cuplu excesiv în acest mod.
2. Dacă un angrenaj diferențial locker este folosit în puntea față, șoferul poate deblocați manual punte fata pentru a face foarte strâns la dreapta pe pământ tare, apoi re-blocare pentru a continua.
INSTRUMENTE SPECIALE
- RTV silicon.
- Unibit (unibit #3 recomandat) sau 11/16" burghiu.
- Sursa de vid locația poate varia.Utilizarea prevăzută pentru etanșarea capacului sursa (Listă de Piese #7).
INSTALARE
1.Elimina mai mici dash șurub la dreapta coloanei de direcție (Fig.1-A) și de foraj din gaura de 5/16".
2.Instalați dash suport folosind 5/16" șurub, piuliță și șaibă de oferit.
3.Cârlig furnizate șablon peste clapeta torpedou clip situat mai sus de pedala de accelerație.Țineți ori la același nivel cu aluminiu clapetei de turnare pentru a marca gaura (Fig.2).
4.Cut 1x1" pătrat în izolare (Fig.3).
5.Burghiu 11/16" gaura in firewall.Notă: asigurați-vă că pentru a verifica sub capota de la firewall înainte de foraj.Dacă ai detalia prea mult dreapta (partea pasagerului) s-ar putea lovi un suport web.
6.Scoateți piulița și șaibă de cablu.Glisați capătul cablului prin bord suport și puneți piulița și șaiba pe cablu înainte de a continua prin firewall (Listă de Piese nr. 14).
7.Traseul de cablu de-a lungul cadrului feroviar de la fender bine.Continua de-a lungul axului tubului și asupra arborelui de antrenare.
8.Se taie presetupa, pe de o parte, pentru a forma "C" și locul în firewall.